110419

Nu är det full fart här hemma! Jag har jobbat natt inatt och jobbar de två kommande nätterna, vilket känns underbart, mer pengar i kassan, men mindre mys med mitt hjärta. Det känns faktiskt lite tråkigt att inte sova tillsammans sista nätterna innan Patrik ska åka upp till Ånge på torsdag till måndag. Så vi får inte sova ihop på mer än en vecka, då jag jobbar natt söndag och måndag också. Det positiva är ju att vi inte sliter på varandra och får faktiskt känna saknad efter att få vara tillsammans, det finns inget ont som inte har något gott med sig, eller hur?

Den 1 maj firar vi ett år förlovning och det hade vi tänkt att fira med tatueringsmässan som är i Norrköping och en brunch eller middag. Så middags/brunch-tips i Norrköping skulle vara guld värt, för jag har inte så bra koll...





Snart ett år sen <3

Nu ska jag mysa med Patrik som precis kom hem, sen blir det vila och jobb igen =)
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0