110421

Dessa två dagar som har gått har varit ur usla! Jag har varit magsjuk!!! Igår morse på jobbet fick jag jätteont i magen, men jag trodde det skulle gå över på några timmar och att jag skulle vara "fit for fight" till 21 då jag skulle jobba igen, men icke! Jag låg helt utslagen igår och har sovit som en gris inatt, så nu är jag utvilad. Det näst värsta är att jag inte har fått pussat eller myst med min älskling som åker till Ånge idag, men jag får några timmar med honom nu på eftermiddagen, jag ska ta vara på varje minut!

Idag får vi reda på om vi får lägenheten eller inte.... Är riktigt nervös, för vi vill verkligen ha den och vi behöver den!!

Nu ska jag titta lite på tv och vänta på att Patrik slutar =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0