110422

Glad Påsk på er alla!!



Idag blev jag först väckt av lillebror som var i Amsterdam, och är nu på väg till Seattle och sen vidare till Vancouver för att träffa pappsen, sen min älskling, som ringde straxt innan kl 11, vilket händer väldigt sällan... 17 månader av kärlek är det idag oxå, gosh vad tiden går fort! Å jag blir bara kärare och kärare för varje dag =)


Det känns som om den här bilden är äldre än ett år, men det är den inte =P
Saknar dig redan, min älskling <3


Snart ska jag iväg och handla för att sedan åka till jobbet... Jag hoppas att dessa 6 timmar går fort, för jag vill hem till Örtomta och ta mig ett glas vin och vakna upp imorgon och sitta i solen hela dagen och bli lite brun!! Men först ska jag dra mig en timma till i sängen innan det är dags att kliva upp, bäst att passa på när man har sängen för sig själv!


Jag och min älskade mamma på väg till Östersund för snart 2 år sen =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0