110427

Hemmafrun har fullt upp idag! Igår städade jag hela lägenheten, idag tvättar jag. En sak jag är otroligt bortskämd med är att ha tvättmaskin inne i huset eller i lägenheten. Jag har aldrig haft en tvättstuga förrän jag flyttade till Östersund, då fanns det hiss ialla fall, här finns inget sånt, utan här finns 6 ½ trappor av ren totyr! Nu är det bara tre vändor till, sen är det klart, hoppas jag! Ska ju förbi Klippet sen med *pust*

Igår blev det mys med min älskade sambo, det är så underbart att ha honom hemma. Jag älskar när han kommer in i det rum jag befinner mig i och kramar om mig en stund och sen pussar på mig, det är det bästa <3

Idag blir det också fika med Nathalie och äntligen kom solen fram, vi får hoppas att den håller i sig nu, för jag ska bli brun =)


Back in 2009 <3
Saknar mitt bruna hår!

Funderar på om jag ska vara en snäll fästmö och laga mat till min fästman när han kommer hem... Han ville ha korvstroganoff, vilket jag inte är ett dugg sugen på, jag tar hellre en sallad med tonfisk... Vi får se vad det blir.

Snart ska jag springa ner till tvättstugan igen...

Ha en toppen dag!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0