110428

Vilken helg detta kommer bli, sova får man göra i graven... Idag blir det att hjälpa Mimmi och Tord med flytten, sen ska jag iväg till jobbet och det betyder att min jobbhelg börjar, går av söndag kl 7.

Sen har vi kanske fått vår soffa såld, vilket skulle vara underbart, så slipper vi frakta bort den. Imorgon ska vi också hämta två soffor, en hos päronen och en hos Sjöstrand:arna. Nu kommer det bli rena rama "miss match" i vardagsrummet, men det fixar vi!

Vi var och tittade på en ny lägenhet igår. Lägenheten var mysig, men sliten, så det var ett litet renoveringsobjekt om man säger så. Å trapphuset luktade kattpiss! Men det fanns ju en trädgård, som var stor och mysig, jag tycker inte om trapphuset, men lägenheten var helt OK...

Just nu är det så många tankar som flyger runt i huvudet; ska vi flytta? ska vi bo kvar i Linköping? 
Jag känner med Patrik, att han kanske vill flytta så det blir närme hem till Ånge, men jag vill inte bo så långt upp, för jag vill ju ha nära till Linköping och mitt här... Men jag tror att det blir att vi bor kvar här några år ialla fall, för om jag ska flytta uppåt dvs Sundsvall, så krävs det en villa med havsutsikt! Å det kostar ju inte lite pengar det...

Nej, nu är det slut babblat, måste fortsätta läsa innan jag lägger mig och sover en stund till.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0