20110414

Har lämnat tillbaka datorn på LP, så nu är jag inte längre en inköpsstudent! Det är lite blandade känslor, men det känns ändå rätt att lämna det bakom sig och göra något jag vet att jag är bra på. Men jag är väldigt förbannad på mig själv för att en viss kompis fick rätt... Men jag är så jävla mycket bättre ialla fall!!

Vi har fått ett erbjudande på en lägenhet i Johannelund, så imorgon förmiddag ska jag iväg och titta på den, älsklingen kan inte följa med pga jobbet, jag får ta med mig kameran istället =) Förhoppningsvis blir det flytt den 1:a juni och vi kan lämna knarkgatan bakom oss och njuta av härliga sommarkvällar på en balkong. Om vi flyttar blir vi också granne med en av Patriks arbetskamrater och hans sambo, lite komiskt faktiskt.


Bjuder på mig själv idag ;)

Idag blir det att läsa lite omvårdnad, för den 5/5 ska jag validera kursen. Funderar på om jag ska göra det skriftliga provet också för ett högre betyg, det kan ju alltid vara bra att ha =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0