Love <3

Jag har aldrig kämpat, slitit och givit så mycket av mig själv till någon som jag har gjort till Patrik. Det bästa är att jag får så mycket kärlek tillbaka som jag aldrig har fått förut.

Så fort min man går utanför dörren så saknar jag honom, men nu när han har varit borta i flera dagar och jag har jobbat innan han åkte, så blir saknaden ännu större. Trots att det har gått 17 månader är jag nykär ibland och galet kär är jag alltid!

Det finns många som tvekar på oss pga att jag har släppt så mycket för hans skull, men man ger och man tar. Jag vet att jag har offrat mycket, men det har gjort mig starkare i mig själv och jag har mer eller mindre hittat mig själv tack vare Patrik.

X

Kommentarer
Postat av: Sophia

Så länge du mår bra så!

2011-04-26 @ 20:48:54
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0