Min dröm...

I min dröm här om dagen så hade Patrik bestämt bröllopsdatum, 2012-09-22. Vi var inte hemma i Sverige utan vi var i Japan eller Kina och jag sprang direkt ut på stan och letade bröllopsklänning. Känslan jag hade i den drömmen var helt otrolig, det var inget som jag hade känt tidigare, jag var så otroligt lycklig och glad. Det är jag ju nu också, men det var något speciellt.

Veckan hittills har varit bra, jag har jobbat på en dagverksamhet, vilket jag gör när de behöver personal. På torsdag ska jag åka en snabbis till Norrköping och lämna min dator. Å på torsdag åker även min pappa till Kanada och min lillebror åker dit på skärtorsdagen och ska fira påsk tillsammans med pappa, det blir Kalles första långa flygtur själv, men jag tror han kommer klara det galant, men jag kommer vara nervös. Själv kommer jag vara hemma hos mamma, och Patrik åker upp till sin familj i Ånge, så man får sakna honom lite ;)

Nu ska jag titta på "Sju motiv till mord" innan det är dagsatt krypa ner i sängen och be mannen min hålla om mig =)



X

Kommentarer
Postat av: sjödin

2012-09-22 = min 24årsdag :D

2011-04-12 @ 21:19:27
Postat av: Nannizen

Ja, vi får väl se om det blir då eller inte =) I så fall får vi fira två saker ;)

2011-04-12 @ 21:49:50
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0