The Kennedys

Det blev inget grillpartaj eller alkoholintag, funderarade på att ta ett glas Baileys, tror jag håller mig till cola istället, till The Kennedys.

Mini-serien The Kennedys handlar om John F. Kennedy och hans liv som president. Denna serie visades inte i USA på grund av de inte tyckte att historien var sann. Typiskt amerikanare...



Så här ser vår kväll ut, älsklingen sitter vid datorn och jag vid tv:n, men jag kan ju inte låta bli att gå och pussa på honom ibland.

Inatt blir det hockey, NHL play-offs, så då blir det mys i soffan =)

Ska visa mina skor jag har inhandlat för sommaren imorgon oxå =) Nu ska jag återgå till min serie!
God natt!
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0