Bebisar!

Jag älskar bebisar, har gjort ända sedan jag själv var bebis! Men min längtan efter att bli mamma har blivit värre med åren! Jag vet att vi inte har ekonomi och jag är inte klar i skolan än och Patrik vill resa mer innan vi skaffar oss barn. För det är ju sitt livs jobb och ära att få ett barn, jag vill så gärna ha en liten knodd!

Jag känner att jag har rest och gjort mitt, nu vill jag gå vidare, men min älskade prins vill vänta några år och det gör ju inget om jag ska vara ärlig, kan ju vara skönt att spara lite pengar, kanske köpa/hyra ett hus, komma på fötter och resa lite till.

Blir man någon gång 100% förberedd på att bli förälder?

X


Kommentarer
Postat av: sandra

man kan nog aldrig bli 100% förbered men man kan alltid se till att man har de bästa förutsättningarna, tex jobb och en stabil ekonomi och relation =)

2011-01-24 @ 08:42:41
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0