Förändring...

Jag vill ha en förändring här hemma, NU!!!

  • måla om våra möbler till vitt
  • köpa sofföverdrag till soffan
  • ett soffbord
  • ett skoskåp i hallen, så att bokhyllan försvinner
  • en hylla i badrummet med korgar som man kan ha alla saker i
  • ett barbord till matrummet
  • ett nytt matbord i ek med brunläder-klädda stolar
  • en ny byrå till Patrik i sovrummet och en hylla med spegel, i vitt

Allt är ifrån IKEA =)

Detta är lite av det jag vill ha i sovrummet, men Hemnes spegeln ska jag inte ha, om jag inte tar den till matrummet.... Den röda mattan ska till matrummet och även takkronan om jag inte byter ut den mot lampan i vardagrummet.


Nej, nu ska jag plugga!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0