Jobbig dag... NOT!

Idag är det en jobbig dag, jag har pluggat och nu blir det sömn, för inatt ska jag jobba på ett ställe jag ALDRIG har varit på, men det är egentligen det enda jobbiga. Så jag är lite smått nervös.

Imorgon har jag engelska test klockan 12.30, sen blir det hem och sova igen, för ännu en natt på ett nytt ställe, men då ska jag gå bredvid och likadant på fredag till lördag, så det blev fullt upp denna vecka. På söndag blir det en massa plugg och vänta på att Patrik ska komma hem ifrån Ånge som han åker till på torsdag.

Sängen kallar =)


Bjuder på en bild ifrån i somras, längtar som f*n till värmen!

X

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åh, tusen tack :D

2011-01-20 @ 16:03:03
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0