J*vla skit....

Jag vet inte vad det är med mig, men jag vill bara börja jobba och tjäna pengar och kunna leva ett liv där man inte behöver tänka så mycket på vad man kan handla och inte. Då menar jag inte att jag ska iväg och köpa en ny TV eller hemmabio paket varje månad, utan att kunna köpa den där lite bättre och finare maten, kunna handla den där tröjan man har tittat på länge osv.
Den utbildningen jag går på nu, kommer ju leda till ett jobb, det vet jag ju, men kommer det leda till ett jobb jag trivs med.

Jag har funderat mycket på det den senaste tiden och jag vet inte direkt vad jag vill göra i mitt liv. Min plan nu är i alla fall att jobba och tenta av de kurser jag har.

Här ska pengarna rulla in, för jag vill verkligen inte leva som fattig student längre!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0