Otrogen med vilja?!

Imorse hörde jag en reklam på radio och en dejtningsajt, Victoria Milan, för gifta kvinnor!!! Vem f*n vill vara otrogen mot sin partner? INTE JAG! Om jag skulle ha ett dåligt förhållande skulle jag försöka bättra det eller gör slut, inte gå och flörta och ha sex med någon annan! Otrohet skadar så mycket i ett förhållande, speciellt om det redan är dåligt.

Om man är i ett öppet förhållande eller swingers så är ju båda med på det. Jag tycker detta är helt sjukt, jag fattar inte varför man skulle vilja göra något sånt mot någon man en gång har älskat eller fortfarande älskar.



Jag vet ialla fall att jag inte kommer vara otrogen mot min man, utan om jag/vi har problem med något så ser jag till att fixa det mellan oss.

Tycker ni att jag har fel eller skulle ni bli medlem på en sådan sajt?

Semper Fi Patrik <3
X


UPDATE: Som Jossan skrev har man ju alltid ett val, så man är ju otrogen med vilja. Men det jag menade var hur kan andra människor uttnyttja sådan situationer med vilja och ta betalt för dejtningsidor för de som vill vara otrogna.... Jag hoppas ni förstår vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: jossan

fast man är väl alltid otrogen med vilja om det så är nån som följer med efter krogen. Man har ju alltid ett val liksom.

2011-02-01 @ 14:35:32
URL: http://joshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0