Skoldag...

Idag har jag skola hela dagen, har precis ätit lite mat och min trötthet är värre än tidigare. Jag somnade vid tre, sov jättedåligt och var tvungen att kliva ur sängen vid halv sju, så jag är helt förstörd idag.

Jag är väldigt imponerad av de som har småbarn att de klarar av skolan, för det är ju inte alltid man får sova en hel natt. Så till er som är småbarns föräldrar ni ska ha en stor stjärna!



Har ni märkt att våren har tittat fram lite de senaste dagarna, idag var det +5 grader när jag gick ner till tåget. Men jag måste säga att snöröjningen har varit under all kritik i år, för nu är det värst, det är snorhalt över allt och om de hade plogat ordentligt hade det inte blivit någon isgata!

Bara fyra timmar kvar, sen får jag åka hem och sova och hoppas på att jag är utvilad tills imorgon =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0