Slö dag...

Eftersom vädret inte var det bästa blev det ingen road-trip till Varamon med tjejerna, men vi får ta den en annan gång. Däremot har jag varit otroligt trött hela dagen, det är som om någon har dragit luften ur mig =/ När Patrik kom hem blev det lite mys och käk, sen somnade jag som en stock på soffan, helt sjukt, kan det vara för att jag sov dåligt dagen innan och var i solen och sen ut å mös med Ramona...

Imorgon blir det en hel mysdag med Patrik, först blir det bad och sen vi ska iväg till Grebo och hälsa på familjen Broström/Svalberg, på kvällen blir det en fika med Mahira och Nathalie, det ser ut att bli en underbar dag =)

Det ska bli så skönt att få umgås med min bästa vän och partner, bara ro om varandra. Alla säger ju ni träffas ju jämt, ni bor ju ihop. Visst gör man det, men då är risken att man tar varandra för givet mycket större, man måste göra saker ihop utanför hemmet, helt själva. Jag har funderat på att boka en resa till mig och Patrik där vi inte behöver tänka på något annat än oss själva.

Det är dags att krypa ner i sängen tillsammans med min lilla familj!



X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0