18 mars 2011

Om vi spolar tillbaka tiden 16 år, så gick jag på nålar denna dag, för jag och syrran skulle få ett nytt syskon just denna dag. Men han valde att vänta ytterligare två dagar =) På söndag blir min lillebror 16 år och jag minns den 20 mars 1995 som om det var igår. Jisses vad tiden går fort.

Idag är jag ledig och det ska firas med fredagsmys med min älskade sambo. I helgen jobbar vi båda, jag jobbar natten och han jobbar kvällar, så det är fullt upp i helgen. Sen drar han till Ånge på torsdag, medan jag drar till Kalmar, på fredag, för en riktig tjejhelg, med Nathalie och Sara. Vilket är välbehövligt!!

Det ska faktiskt bli underbart att få sakna min älskling en hel helg, för det blir som om man är lite nykär när man ses igen, å det ska firas med en liten överraskning till Patrik...

Vilket rörigt inlägg, men men... Jag ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning så ska ni kanske få se min nya frisyr sen =)



X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0