21 mars 2011

Go' kväll på er!

Nu har jag och Patrik kommit överens om att måla sovrummet! Vi kommer ju få bo här ett tag på grund av lite olika skäl, så då tänkte vi måla om sovrummet. Just nu är det grönt och fult, men det ska bli äggskalfärgat och fint! Jag letar också runt på blocket efter en byrå i vitt och sängbord, men jag hittar inget som faller i smaken, får kolla runt lite på Myrorna och andra second-hand affärer.

Sen så blir det ju också lite nytt i vardagsrummet. Hittade en svart Hampen-matta på blocket för 250 kr, hoppas att den finns kvar, för det är precis en sådan vi ska ha i vardagsrummet och sen andra beiga får flytta ut till matrummet.

För övrigt är det bara 4 dagar kvar tills jag åker till Kalmar tillsammans med Nattis för att vara hos Sara över helgen och festa. Patrik åker som sagt till Ånge och festar med sina grabbar. Jag ser verkligen fram emot en underbar helg med mycket prat, vin och dans, det ska bli toppen!


Back in 2009 ;)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0