28 mars 2011

Idag har min älskade man kommit hem, jag har saknat honom något enormt, så det var underbart att så pussa och krama honom =)

Kalmar var hur kul som helst, det var verkligen något jag behövde. Men det blev nog lite mycket vin, får se om jag kan slå mina påsar ihop med Anders, Göran och Ove igen...

Idag hämtade jag ut mitt paket, så nu är det lite finare här hemma, men det jag saknar mest nu är att måla väggarna. Det blev inga pengar till det denna månad, men nästa så kanske. Väggarna bli äggskals-vita och jag tror det blir ett mycket fräshare intryck på hela rummet. Vi ska få hem ett vardagsrumsbord i veckan också, vilket ska bli skönt med ett större. Under valborgshelgen ska jag försöka hämta en takkrona hos Karro som jag ska få köpa, den kommer passa perfekt över matbordet i vardagsrummet =) Det är så skönt att se att det börjar bli ett hem som jag och Patrik trivs i.


Våra nya gardiner och krukor =)


Vår fina väggdekor som Patrik valde ut =)
Vi ska bara fixa ett skoskåp så blir hallen komplett.

Nu ska vi ta och äta, sen blir det mys hela kvällen.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0