29 mars 2011

Hallå! Idag blev jag väckt av en väckarklocka 04.15, älsklingen skulle till jobbet. Vilket är underbart, men lite seg blev jag. Sen ringde mamma och väckte mig vid nio och frågade om jag skulle hänga med till Ikano, vilket resulterade i en ram till min ros och ett par träningsbyxor, så nu kan jag inte klaga på att jag inte kan träna... Funderar faktiskt på att ta min rumpa till gymmet imorgon innan jag går till jobbet, men jag har tvättid mellan 12-17, så det får nog bli min motion imorgon, för jag måste ju sova inför nattens jobb.

Vad har ni gjort idag? Å framförallt, vad har/ska ni till middag?
Jag vet inte vad jag ska göra för middag, funderar på wok, med en räksmörgås till förrätt, för då får Patrik något han älskar och jag får något jag älskar.


Å här är ett kort på min frisyr, men som sagt blir det en ny snart =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0