3 mars 2011

Idag blir det jobb, men vi får se om det blir kvälls- eller nattjobb. Nu är mitt hår klippt också, dock är jag inte nöjd med luggen, den får mig att se ut som en förskolelärare. Jag ville ha en tjock snedlugg, kom ut med en vanlig rak lugg, men jag ska låta den växa och sen blir det fixa till den =) Ska nog klippa av lite mer också och klippa upp det lite, så det blir mer volym i det.

Jag visar en bild sen =)

Den här veckan blir det också lite träning, ska boka in mig på lite klasser och en PT på WorldClass, nu ska kroppen trimmas, jag ska försöka få in det i schemat och sluta vara så lat. För jag vill inte ha den kroppen jag lever i nu, utan jag ska ha den kroppen jag en gång hade!

X

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Allt bra med dig? Hoppas det..

Jag är så nyfiken på nya frisyren! :) Vill se bild, vill se vill se...

Hade bra!

Kram

2011-03-18 @ 11:07:59
URL: http://marias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0