Lagom till midsommar....

... kommer ju skatten!!! Jag fick som jag alltid har fått, tillbaka! Å för de pengarna kommer vi att köpa detta, för våran "fetto-tv" kommer nog inte leva så länge till:


LCD-TV från LG, inWarehouse.se


Hemmabiosystem ifrån Samsung, inWarehouse.se



Å så denna tv-bänk ifrån IKEA.
Det roliga är att jag har tittat på denna möbel hur länge som helst, min gamla klasskompis Maria, har precis köpt en likadan, great minds think a like =)

Så lagom till sommaren kommer det bli fint i vardagsrummet, å kanske har man råd att köpa en soffa i höst också =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi...och jag har också precis köpt en sån =) Allt bra med dig annars??? Har sett att du verkar jobba väldigt mycket, måste vara härligt att ha en inkomst!!!

Kram kram

2011-03-22 @ 12:12:48
Postat av: Nanna

Världen är bra liten ibland =) Allt ä bra, jag jobbar ju som sagt en hel del. Det är underbart att ha en inkomst =) Kram

2011-03-22 @ 13:31:55
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0