110510

Go' Morron!!! Hur är det med er då? Här är det full rulle, jobbar och åter jobbar, känns som om jag inte gör så mycket mer. På fredag går jag av och är då ledig i en vecka, då blir det att ta igen det man har missat och träffa vännerna och njuta utav vädret!

Just nu håller jag på att tvättar, ska väl städa lite också så jag blir trötter och kan knalla tillbaka till sängen och sova några timmar innan det är dags för matlagning och jobb.

Jag längtar faktiskt till lite ledighet och avslappning, förr tog jag mig alltid ett bad innan jag gick och la mig, men det har jag inte gjort sen jag vet inte när, kanske skulle börja med det igen, det är ju avslappning om något!

Nehe, kan ju inte sitta här hela dagen.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0