110512

Igår var jag på personalmöte och fy fan vad jag blir trött på folk!!! Jag älskar verkligen mitt jobb och de några av mina kollegor, men jag blir så trött på att ena stunden säga ja till någonting för att nästa ändra sig för man inte har tid... Jag anser att det finns tid, men de anser att det inte gör det. Å jag är ju bara en simpel "timmis", så det är ju bara att lyda.

Idag har det i alla fall hunnits med att städa och diska, så det är fint tills på lördag då vi ska ha fest här hemma. Det ska bli riktigt kul, men jag tror inte det blir så kul på söndag... Det är äntligen dags för min första lediga helg på tre veckor, så det ska bli otroligt skönt, men som vanligt är den späckad av aktiviteter... Imorgon blir det stan med farmor, lördag ska vi till Mimmi och Tord för att fira Tord och Per som fyllt år och på kvällen blir det ju fest här hemma, och på söndag ska vi ut till Örtomta, tvätta och lämna tillbaka bilen. Så det blir full rulle!

Nepp, nu ska jag återgå till min skönhetssömn så jag orkar upp och jobba i natt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0