110529

Snart är det juni och sommaren är här =) Här har det varit full rulle, jag har jobbat och stått i, och gjort en massa annat. Nu är jag ledig och njuter av det, men imorgon blir det lite plugg och likadant hela veckan fram till på onsdag, då jag ska till skolan och validera.

Idag fick vi hem en femårig schäfer-golden retriever blandning, Harry! Han är super mysig och vi ska ha honom på prov nu, men det verkar gå bra hittills iaf. Han fick träffa Tyke och Hjalmar, som är Erik och Emmies två hundar och det gick jättebra, sen har han legat och tittat ut genom gallret på den franska balkongen, så jag tror han trivs. Lite träning ska vi ha med honom, så han inte drar så mycket, träffa andra människor och hundar utan att bli för extas och se om vi kan släppa honom utan att han drar iväg när man är på promenad i tex skogen.



Harry ♥


Imorgon är det ju Mors dag och det ska firas med mina föräldrar och syskon (för första gången på 3 år) och såklart Tord och min Patrik. Harry får självklart följa med =)

Nu ska jag mysa med mina pojkar och sen sova!

God natt på er!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0