110531

Imorgon är det juni månad! Äntligen sommar!

Men idag är det otäckt varmt ute, jag ska inte klaga ett dugg, det känns lite som åskväder. Blåsten gör ju så att det inte blir "göör" hett, vilket uppskattas mycket av Harry.

De håller på att sätta in ventilation här i lägenheten, så det borras och har sig, men Harry bryr sig inte så värst mycket, utan han ligger mest och tittar runt här inne i sovrummet, eller sover, där vi har campat oss tills grabbarna går hem.

Igår var vi ute hela dagen, bara hemma och bytte om och sen drog vi ut igen. Vi satte oss på baseballsplan vid Stångebro, efter att vi tagit en promenad dit. Efter en stund kom två Rottweilers, den ena gick det jättebra med, men den äldre var väl inte direkt positiv till Harry. De hoppade på honom två gånger, och Harry kom springades tillbaka till "mamma", men han skulle ändå vara med och leka, så de kan inte ha varit så dumma. Det man märker är att han har inte lekt med andra hundar förut, för han förstår inte riktigt vad han ska göra.




En trött Harry idag på förmiddagen.

Efter Stångebro gick vi hem och bytte om och drack lite vatten, innan vi skulle ner på stan och träffa Mimmi och Carl. På stan gick det bra, men vissa hundar reagerar han väldigt starkt på, medan andra bryr han sig knappt om, han är rolig den där gubben!

Idag ska vi ta det lugnt med honom eftersom det har varit så mycket nya intryck varje dag nu, bättre att han får känna sig hemma lite idag, speciellt när det är så varmt också.


Snart kommer min älskade sambo hem också och då blir det matlagning och mys! Förstår inte hur man kan älska en person så mycket som jag älskar Patrik. Han är mitt allt!

Nu ska jag försöka plugga i detta oväsende som Borr-Joel skapar, för imorgon blir det validering på KUI.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0