Jobbat...

Det har varit full rulle hela helgen, torsdag hjälpte vi Mimmi och Tord att flytta, fredag blev det hämtning av soffor, lördag fika hos Mimmi för att träffa pappa och Kalle som kom hem ifrån Kanada och igår var vi ute i Örtomta och hämtade Kalle och sa hej då till pappa som nu är i Tyskland, så sömnen har legat i lä för att ha jobbat nätter...

De första två nätterna var väldigt jobbiga, mycket larm, men det sköna är att det gick fort. Mina ben och fötter fick ta väldigt mycket stryk, så nu fick jag ett par stödstrumpor av farmor som jag ska ha när jag jobbar och se om det funkar. Fötterna var som två ballonger och vaderna var stenhårda med kramp... Så jag hoppas det blir bättre till helgen då jag kör 4 nätter igen.

Ska nog ta och möblera om vardagsrummet i veckan, få det blir lite bättre, måste nog köpa förlängningskabel om jag ska ställa TV:n där jag har tänkt.

Nu ska jag se på hockey med min älskade sambo innan det är dags för sängen.

God natt!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0